19 Şubat 2019 Salı

ESKİ RADYO GÜNLERİ

1-Öncelikle kendinizi tanıtır mısınız?

-Merhaba ben Ayfer 60 yaşındayım.Ev hanımıyım 3 çocuk annesiyim. Günümün çoğunu kedim ile oynayarak televizyon izleyerek geçiriyorum.

2-Sizi tanıdığıma çok memnun oldum bir kaç soru soracağım izninizle.

 -Sorabilirsin tabi.

3-İlk ne zaman radyoyla tanıştınız?

 -O zamanlar küçüktüm. amcamlarda radyo vardı.Sırf radyo dinlemek için amcamlardan çıkmazdım. İnsan yeni bir şey çıkınca merak ediyor ilginç geliyor. Hep haber türkü dinlerdik.

 4-Şu anki radyolarla, eski radyolar arasındaki fark neydi sizin için?

-Şu an yayın radyoların istediği zaman yayın yapabilmesi canlı olması birçok kanala sahip olması.

 5-Çocukken radyodaki haberlerden ne anlardınız?

-Babam radyonun başında oturmuş dizlerini döverdi ah böyle olmuş vah böyle olmuş diye bizde babam niye böyle davranıyor derdik haberin ne olduğunu ciddiyetini çok bilmezdik. Herkes Çanakkale de savaş var diye bağırırdı o zamanlar.

6-Peki radyoda neyi dinliyordunuz o zamanlar?

 -Radyoda o zamanlar beş parmağı geçmez sanatçı vardı onları dinlerdik. Nuri Sesigüzel Cemile Cevher , Aliye Kılıç vardı bunları dinlerdik hiç unutmam annem Muhlis Akarsuyu dinler ağlardı.

 7-Eskiden radyoda haber yayınları kısıtlanıyor muydu?

 -Evet ama bugüne nazaran daha az kısıtlanıyor çünkü o zamanlar hiçbir şey rahat konuşulmuyordu.

 8-Size çok teşekkür ederim bana vaktinizi ayırdığınız için.

    -Rica ederim canım.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ESKİ RADYO GÜNLERİ 1-Öncelikle kendinizi tanıtır mısınız? -Merhaba ben Ayfer 60 yaşındayım.Ev hanımıyım 3 çocuk annesiyim. Günümün ço...